Англійська для Ділового листування

Записатися на курс

Вікторія, фінансовий менеджер: Для мене найскладніше – це почати складання звіту. Я вважаю себе хорошою фахівчинею у своїй галузі – у мене великий досвід роботи, гарна освіта. Але у мене кожен раз виникає складність – як подати інформацію, наскільки просто і разом з тим професійно слід зупинятися на питаннях?

Ми зробили підбірку найбільш частих ситуацій, з якими зіштовхуються в бізнесі.

Після програми у Вас з’являться

  • зрозуміла стратегія,
  • в деяких випадках – готові шаблони, і,
  • в цілому, розуміння принципів письмової комунікації і
  • можливість практики в кейсах, щоб на роботі економити час в бізнес-листуванні.

Програма призначена для тих:

  • кому доводиться писати бізнес-партнерам
  • хто здає письмові іспити CIMA, ACCA
  • хто хоче дізнатися правила граматики рівня Advanced
Рівень

Intermediate

Upper-Intermediate

Розклад

28 березня – 25 квітня

субота (13.00-16.30)

кава пауза з 14:30 – 15:00

 

 12 вересня – 10 жовтня

субота (13.00-16.30)

кава пауза з 14:30 – 15:00

Теми курсу
  • Бізнес-листування на кожен день
  • Рішення проблем в листуванні
  • Звіти
  • Листи роботодавцю

Навчання по скайпу

Якщо Ви живете не в Києві – приєднуйтеся по скайпу!

Подарунок

У подарунок – 4 місяці занять з онлайн-тренажером!

Занять

  1. Повідомлення про зміни

    Вчимося писати повідомлення про зміни - нові процедури, позаштатні ситуації, планові роботи. Коротко, зрозуміло і правильно
  2. Як "продати" ідею

    Кейс - складні ситуації в бізнесі. Як письмово оформити ідею для її вирішення? Оформити так, щоб вас почули
  3. Лексика і граматика

    Вивчаємо структуру, вибираємо відповідну лексику і тренуємося на п'яти кейсах
  4. Відповідь на скаргу

    Вчимося складати листи так, щоб зберегти відносини з клієнтом і конструктивно продовжити співпрацю.
  5. Звіти

    Вивчаємо структуру звіту - "зважена думка"
  6. Звіти

    Вивчаємо структуру звіту - "думка експерта".

Нема коментарів

Напишіть коментар